ארדן לאיימן עודה: הלכת לבקר את ברגותי – חצית את הגבול

    על האיש הזה אתה מתרפק, איימן עודה? על ברגותי ששילח את המרצחים אשר רצחו את יואלה חן ז"ל שעמדה בסמוך לתחנת הדלק ב443? אתה באמת לא מבין את השפלות המוסרית שיש בביקור וההערצה הזו לאדם שהורשע בבית משפט ברצח בכוונה תחילה, סיוע לרצח ושידול לרצח?
    איתי גדסי 1 Comment on ארדן לאיימן עודה: הלכת לבקר את ברגותי – חצית את הגבול

    השר ארדן לאיימן עודה: "להלוויה של פרס לא טרחת להגיע – אבל לבקר את מרואן ברגותי אין לך בעיה לבקר. חצית את הגבול, אני לא מתכוון לשתוק" • איימן עודה: "כנראה שבזמן שאישר את פגשתי עם מרואן ברגותי כבר התחיל לנסח את הפוסט המסית והמתלהם שלו".

    על האיש הזה אתה מתרפק, איימן עודה? על ברגותי ששילח את המרצחים אשר רצחו את יואלה חן ז"ל שעמדה בסמוך לתחנת הדלק ב443? אתה באמת לא מבין את השפלות המוסרית שיש בביקור וההערצה הזו לאדם שהורשע בבית משפט ברצח בכוונה תחילה, סיוע לרצח ושידול לרצח?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים גלעד ארדן פרסם היום פוסט נגד יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, בו התייחס לביקורו של יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה בכלא, אצל המחבל מרואן ברגותי.

    "אני רוצה לדבר אתכם על ח"כ איימן עודה. מנהיג פוליטי של מפלגה גדולה בכנסת ישראל" פתח ארדן את הפוסט.

    "אתמול עודה ביקר בכלא את הרוצח ברגותי. זו לא הפעם הראשונה שהוא מבקר אצלו. זה מאד חשוב לאיימן לבקר אצלו. בעבר הוא גם הבטיח שהוא וברגותי "יצעדו יחדיו בירושלים."

    "עכשיו תראו, אתם מכירים אותי יום או יומיים ואתם יודעים שאני ממעט להתלהם ולהעלות את הטונים, גם כשהדם באמת רותח. אני תמיד מעדיף דיון ענייני. אבל עודה שוב חצה קו אדום.

    "באיזה עולם אנחנו חיים, שראש מפלגה בכנסת ישראל פוגש טרוריסט כמו ברגותי שאחראי באופן ישיר- וזו דוגמא בלבד-לפיגוע "בבית מעריב" בו נדקרו למוות רס"ר סלים בריכאת ז"ל, בן 33 ואליהו דהן ז"ל בן 53?

    השר ארדן תהה "על האיש הזה אתה מתרפק, איימן עודה?  על ברגותי ששילח את המרצחים אשר רצחו את יואלה חן ז"ל שעמדה בסמוך לתחנת הדלק ב443? אתה באמת לא מבין את השפלות המוסרית שיש בביקור וההערצה הזו לאדם שהורשע בבית משפט ברצח בכוונה תחילה, סיוע לרצח ושידול לרצח? זה המודל שלך?

    ארדן התייחס גם להיעדרות מהלוויית פרס "להלוויה של שמעון פרס, איש שהעלה על נס את הדו קיום בין ערבים ליהודים לא הגעת, את זכרו ופועלו בחרת לחלל יחד עם כל חברי הכנסת ברשימה שלך. אבל מרואן ברגותי, שאחראי אישית לעשרות ומאות הלוויות ושכול של חפים מפשע – אותו אין לך בעיה לבקר?? יש  גבול מר עודה. אתה חצית אותו, אני לא מתכוון לשתוק" חתם ארדן.

    יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, הגיב לדבריו של השר לביטחון פנים: ״השר ארדן הוא זה שמאשר באופן אישי כל פגישה של ח״כ עם אסיר פוליטי, כנראה שבזמן שאישר את פגשתי עם מרואן ברגותי כבר התחיל לנסח את הפוסט המסית והמתלהם שלו. מטריד לראות את השר הממונה על המשטרה הופך את הזירה הפוליטית לזירה של איומים והפחדות. איומים לא יסיטו אותנו מלהמשיך להיאבק למען השלום ולמען שותפות אזרחית המבוססת על שוויון וכבוד הדדי.״



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ה' ישמור עד מתי אבא תגאל אותנו